sto je bilo moje, njeno je.

tjatjatjatja..

nej jag är inte på humör. inte än iaf. blev lite gladare igårkväll
men det försvann nog lika snabbt tror jag. att bara ett sms kan
göra så mycket & ett annat kan göra ännu mer. gaaaaaaaaaaah!
det börjar alltid bra, men slutar alltid dåligt. jag fattar inte detta,
jag kommer aldrig ha tur i mitt liv på just denna punkten. blir arg.
vet inte om jag ska vara sur på mig själv eller på gud, HE HE!!!!!!!
det är nog mig själv jag ska vara sur på. och jag ska ska ska ska,
verkligen ska ändra på detta. detta år, inom bara några månader.
jag orkar inte mer. nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej!



jag har alltid varit den fula ankungen. hela mitt liv.
and from now on it will be extreme makover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0