Fortfarande uttråkad........

Fortfarande uttråkad........................

Mamma har lagt kyckling & potatis på grillen här hemma (en sån grill man kan ha inomhus där du ställer in hur länge maten ska lagas så sköter den jobbet själv, vetefan vad de kallas:P) och sen har hon gett sig iväg till en kompis. Och här sitter jag själv, uttråkad som fan & väntar på mat....

Stack aldrig till biblioteket och lånade någon bok innan. Orkade inte.
Har bara legat i sängen, kollat massa bloggar om och om igen med hopp om nya inlägg men icke. Antar att folk har ett liv.... något som jag inte verkar ha idag.

Snackat lite med folk på msn, men de verkar lika dryga som jag. ?!



Ska se ifall det finns något på tv nu och vänta på den goda maten..

Kanske drar mig ut lite senare, börjar ju trotsallt halv 11 imorgon.

Nae, det återstår att se.... om jag har någon ork....................

See you..
P&K!


 flitig med bloggen idag?! Yepp. Som sagt jag saknar att blogga, kanske tar tag i det igen.

Kommentarer
Postat av: medina

Ingenting, jag ger bort dom hah :)

2009-10-01 @ 15:35:25
URL: http://medinakazic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0