Efter några timmar blev den bra!

Nu har jag suttit och grejat med bloggen i någon timme. Kunde inte slita mig från datorn så jag satte på musik och försökte komma på något enkelt men samtidigt snyggt till bloggen. Sen fick jag black out och ville stänga ner hela skitet. Men då kom jag på att jag kan kolla bland gamla saker på bloggen. Smart va? Jo, jag vet;) Så den blev rätt snygg till slut ändå. Med gammal header, lite andra text stilar & en bakrundsbild jag haft innan men bara ett litet tag, så blev bloggen hyffsat bra ändå. Jag ska nog belöna mig med lite coca cola & kl är 03.05, ni vet sådär nyttigt nu innan jag lägger mig. Jobbar ju imorgon (eller rättare sagt idag) och jag börjar halv 11, hur jag ska klara av att vakna så tidigt vet jag inte.. Men det är mig själv att skylla. Nej nu ska jag sova.. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0