Fika på systrar och bönor .... i söndags.

Hejsan bloggen. Allt väl? Här är det helt ok, bara massa ångest tankar. Men de går säkert bort snart... hoppas jag?!
Iaf, har inte gjort så mycket idag. Pluggat, sett massor på tv. Och gud så glad jag är att Hugo vann i "Den rätte för Rosing", hoppas han bara är den rätte också nu..



Jaajadå.. Har verkligen inget att komma med så jag skriver att jag fikade  på systrar och bönor med ted i söndags. Ja,  jag drack tee för jag var/ är sjuk då/ fortfarande. Och han drack varm choklad med grädde på, mums:) Satt och snackade om allt mellan himmel och jord och sen spelade vi suuduwoodo. Haha, sudduku eller hur man stavar. Men vi kallar det för suuduwudu! Mhm. Intressant, right? ................. Didn't think so..

Nej om jag ska fortsätta att plugga nu. Men först ska jag fixa tee för min hals gör ont, något så enormt.. .P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0