Banana skids!


Hejsan. Nu är jag hemma igen och sitter och äter Banana skids, jag älskar de!
Så sjukt goda och de får en att minnas tillbaka i tiden. Alltid när man vart
liten så köpte man några stycken. Hade man en krona så minns jag att vi
alltid sprang till Ica för att köpa en, haha. Vilka minnen. Och de älskade vi
att äta både på sommaren och vintern, det var liksom fördelar med det, att
äta de just då. För på sommaren så blev de helt mjuka och kunde vara rätt
länge och de blev super goda, och vi älskade att rulla in de sen försöka äta
upp hela på en och samma gång. Vi gjorde olika figurer utav de också. Och
på vintern så älskade vi att äta de för de alltid blev så hårda utav kylan, & då
älskade vi att dela de i flera bitar. De var så mycket godare då, tyckte vi. Haha.
Jaa, vilka minnen man kan få utav bara lite godis. Fysatan i gatan. Men fasen
vad man saknar de tiderna.. Usch ja.. !

men det var väl ändå inte detta jag skulle komma fram till haha. Fan alltså, haha. När jag lever in mig i något och tankarna bara flödar. Hihi, blame me :) Iaf, så sitter jag och kollar på något med Mr Jay från top model. Har ingen aning om vad det är. Men han lär iaf en tjej att klä sig snyggt. Jaajadå. Ska nog blädra lite mellan tv kanalerna och se vad som finns på tv. Orkar inte vara en datornörd idag:P Ska försöka att vara ifrån den så mycket som möjligt. Det är lättast att få det sagt, nu ska jag bara få det gjort också...

Mmm. Det visas en film senare ca kl fyra. Huset fullt heter den. Komedi. Ska väl allt ta och se den då. Nej om jag ska gå nu. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0