Trött & sliten.



Hej bloggen! Idag är jag trött & sliten som jag vet inte vad. Sov rätt länge inatt?
Iaf, är på bättre humör idag än vad jag vart igår (inatt) så det är bra. Mamma har fått mig att vika mig utav skratt flera gånger! haha..
Klockan är 15.45 & jag ligger fortfarande kvar i sängen. Har hjälpt mamma byta lakan & sånt där på sängarna. Snäll som jag är;)
Nej nu ska jag nog gå och duscha sen få i mig lite mat. Jag har inte ätit något idag. Sen ska jag nog ut, det är ju trotsallt jättefint väder ute. YES!

Är det fel på bloggen eller min dator?! Varje gång jag ska "spara & publicera" mina inlägg så stäng hela sidan ner & det sparas i utkast. Sjukt jobbigt iaf! Har försökt med detta inlägg några gånger nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0