Hoppas ni kan forsta vad det star haha..

Hejsan bloggen. Jag har varit ratt off har i bloggen nu nagra dagar. Har helt enkelt inget speciellt att skriva. Och som ni ser sa kan jag inte skriva de tre sista bokstaverna i vart alfabet. Varfor? Jo for att min dator ar den sjukaste nogonsinn och ominstallerades utav sig sjalv eller nogot i den stilen. Allt ar iaf nytt och inte har jag nogra bilder eller musik kvar. HAHA! Jag skrattar at det nu for jag tror det ska komma tillbaka. Kommer dampa sonder som fan om det forblir sohar.God, kill me. Vad mer behover jag helt arligt? Aaahh! Det tar 10000 ar for mig att hitta tecken sa som ! ? ... jag blir arg. Men det for mig ando att tanka po Bosnien nar man anvander deras datorer dar nere sa fick man alltid sitta 1 timme eller 2 for att fatta vad man sjalv skrivit. HAHA! (skamtosido for er som inte fattar det!) Aja! Nu ska jag kolla po Simpsons. Finns ju inte mycket mer att gora i trakiga sverige.. Jaja, vi hors!

P.S. Idag ar det ingen vanlig dag! Det ar ju Karnas 19 ars dag. Grattis Karna! :) hoppas du far en trevlig fodelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback