Sen uppdatering.

Hejsan bloggen. Jag uppdaterar rätt sent idag. Men jag har varit i skolan och vi började som vanligt. Enligt schema så det blev från 8.10 - 15.20 egentligen. Men vi fick sluta 14.10 för den sista lektionen var inställd. Bra för oss! Jag gick hem och så la jag mig ca halv 6 och vaknade igen halv  8. Vilken ångest att sova bort hela dagen känns det som:P haha.. Men det var nog det härligaste på länge.. känns som om jag fick sova ut riktigt länge haha. Det känns väl lite så på dagen..
Jaja...
Nu ska jag plugga lite sen ska jag nog kolla på film. Det finns någon film på tv 21.00. Kan tipsa om den nu direkt efter detta inlägg. Men vi hörs. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0