Kanske ska bli sminkös?

Haha, neej jag skojade bara med er. Men det var så kul för jag sminkade precis mamma innan hon skulle iväg. Satte lite solpuder, ögonskugga i guld & brun färg och sedan satte vi lite maskara på. Little pritty one:P haha
It was fun iaf, och jag skrattade som fan för hon råkade flytta på sig när jag skulle sätta på lite ögonskugga så fick hon sånt ryck att hon vände sig så det blev ett brunt sträck från öga till näsa. HHAHAHA! Det fick mig ett gott skratt, skulle filmat henne, och ni hade sett hahaha. Fyfan.
Nej om jag ska gå och beställa lite wookhouse mat, (kina mat då) älskar deras mat..
Jaja, vi hörs senare. P&K!


Kommentarer
Postat av: Kaitlin

Hej! vill du köpa en riktig canada goose till pang pris? Kvitto medföljer vid köp. Kolla min blogg för mer info. :)

mvh.

Kait.



http://kaits.blogg.se

2009-01-02 @ 13:18:30
URL: http://kaits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0