Ni kan bada i guld, Paulina & Desiree. Ni är ändå inte bättre människor för det!

Asså ärligt tjejer, vad är detta?Jo, bilder på er nakna i badkaret! Ni säger att ni inte är horor. Men folk har alltid sina egna kommentarer om allt & alla. Så varför börjar ni inte inse det? Eller ni gör allt för uppmärksamhet. Som ni själva skriver att ni båda tycker om när ni får uppmärksamhet. Ok, jag säger att detta är fett med noll % mina problem. Men ärligt era bilder. Ni är nakna på de, ni är för fan bara 15 år gamla. Ska ni redan förstöra era liv genom att göra såhär. Men fan, tänk om någon kille klickar in här (vilket det säkert gör massor utav de) och ser detta? Vad tror ni dom gör? Jo dom kanske kopierar era bilder och gud vet vad dom gör med dom sen? Snälla ni är för fan bara 15. Ni har ett helt liv framför er, det har ju knappast börjat. Varför då börja leva det såhär som ni gör? Jag fattar inte det ? Det är sjukt.. . Jag är lika gammal och jag vet vad ett ungdomsliv innebär för något. Och det vet säkert hela världen. Men om ni själva bara tar en titt på er, varför måste ni va störst, bäst & snyggast? Det är ni inte. Alla människor är lika mycket värda. Det spelar ingen roll om ni badar i guld och barnen i Afrika inte ens får mat dagligen? Alla är lika mycket värda. Ni behöver inte vara snyggast, bäst & störst. Det handlar inte om det. Det handlar om allt annat. Tänk på det! Och att ni sen blir arga för att folk kallar er en massa. Det är ju ert eget fel, ellerhur? Man sitter ju inte och trycker upp pattarna i 180 grader direkt? Nej jag skulle inte tro det va. Och jag, ja jag säger & skriver alltid Mitt rykte skapas av andra, min karaktär skapar jag själv! Har ni ändrat på den meningen då eller? Ifall ni gör som ni gör, så kanske det ändå är ni själva som skapar ryktena om er. Men jag säger inte att ni gör det. Observera ordet INTE!!!!! Men man kan tro det. Så snälla. Varför inte bara vara normala ungdomar som lever sitt liv, fast på ett normalt sätt. Okej, ni kanske tycker om att leva som ni gör. Men herregud, alltså ärligt nu. Inser man inte vad man blir utsatt för när man håller på så? Arh! Ni själva vill ju inte bli kallade en massa skit. Varför då börja skiten? Jaja, jag har nu sagt vad jag velat..  Ha ett bra liv. Och täääääääääänk ffs. Tänk innan ni gör något dåligt!

MVH,
Selma.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0