Nej, nu kan ni snart koka vatten på min panna!

Ja, jag kan kanppast ställa mig upp. Gick och tog en Panodil för att "förbättra" det lite, men nej. Det kändes som om jag var stypfull när jag gick mot köket. Gick och vinglade till köket som en idiot. Fyfan! Nu hatar jag verkligen att vara sjuk. Arh!
Har fått massor med utslag på ansiktet. Vetifan vad det är, men fyfan vad det kliar! :( Jag blir snart arg på varför man ens måste vara sjuk och drabbas utav sådana grejor. :( Jag blir sur.. . .. . ..
Nej nu ska jag försöka sova, faktiskt! Orkar inte med ett dundrande huvud som känns 500 kg tyngre. Och en kropp som verkar bestå utav ben man kan ju inte röra sig. Ligger bara ner i sängen... och fryser. Arh! Ibland, alltså bara ibland blir jag trött på livet. Gräv en grav åt mig, tack!


P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0