Det ni inte visste om mig tidigare...

...... kan ni få veta nu. Sju sanningar om mig!

1. När jag har damp på någon så vill jag bara skriva allting i bloggen men så yttlig kan jag inte vara därför sparar jag det alltid som utkast!
2. Jag röker, som jag döljt för många ett bra tag.
3. Jag har en ända bästa vän som jag kan lita på til 110%
4. Ibland tänker jag på döden.
5. När jag gillar en kille och väl får honom då tvekar jag. (Ibland!)
6. Jag hatar när folk leker att de är ens närmsta vänner men nästa dag hör man hur mycket de snackar skit om en!!!
7. Ibland får jag cpryck i skolan och bara vill döda någon då vissa i vår klass alltid ska va så jävla bäst. Aldrig är någon nöjd!!!!

Detta visste ni inte va. Haha! Visst är det kul att läsa sånt här.. Och självklart så finns det mycket mer saker ni inte vet och kommer aldrig veta om mig. Sånna saker som ligger längre in på privat livet. Och då stannar de nog helst också där!


Kommentarer
Postat av: annamaia

håller med om allt!(utom 2an dåx)men vf ska alla va så faalskaa o snacka skit om varan hela j*vla tiden!?!

2009-02-26 @ 16:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0