Bloggtorka? Japp!

Hejsan bloggen. Har varit frånvarande från bloggen utan att jag ens skrivit varför. Men det har som sagt varit blogg torka och fyfan vad jag har dåligt på insperation! Nu iaf!... Blir sådär ångest attackerad för det kliar som fan i fingrarna på mig att sitta och skriva. Men sen när jag loggar in, ja då är det bara massor med frågetecken som flyger runt i huvudet på mig.. ???????? ??? ?  Ja ni fattar nog vad jag menar. Så jag kommer nog avstå lite sådär halvt från bloggen denna vecka. Har också sjukt mycket att göra nu när det gäller skolan så då blir det God bye, my lover (datorn då.) och Hello damn books:( Men så är det. Skolan kommer före allt. Och jag har ju knappast någon känd blogg som jag måste hålla koll på här, nej inte det inte..
Nja, jag har nog tröttnat på min design lite nu va. Känner också att den inte passar så bra in här då alla bilderna inte blir så fina satta och bakgrunden är för liten och jaa. Ni som läser min blogg känner mig. Jag klagar, och klagar och klagar. Aldrig känner jag mig nöjd.
Jo när jag är med honom! :)

Nej fyfasen vilken skit jag snackar. Ska inte skriva mer här, inte ikväll iaf. Var bara tvungen att släppa loss tankarna och bara skriva av allt jag tänker och fingrarna kopierar. Jajamensan! Nej vi hörs väl när jag känner att WOW, nu kan jag blogga igen för nu är jag sådär sjukt sugen och har massor att skriva om i bloggen. Sov så gott alla sötnosar så hörs vi! P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0