Underbart söt kiise & ny tv!

Hej bloggen. Allt bra? Här är allt bra förrutom det jävla vädret, man kan ju nästan tro att vintern är här och börja gå i affärer efter vinterjackor ffs! Blir så arg, det är ju bara Septemer månad och kolla vädret.. Sick!
Jaja, nog om vädret. Så är jag hemma från skolan nu och det är skönt, massa värme. Och nu sitter jag här och dricker Capucino (stavning? :P ) Sen ska jag mysa till det extra här hemma, sätta igång en film på den nya tvn, ja jag fick faktiskt en ny tv igår. Plastma tv, loove! :) Sen ska jag allt lägga mig och vila en stund. Senare ikväll blir det nog ut med Erna och andra folk. Får se.

En sak bara, vart hemma hos Iris hjärtat på rasten idag. Och jag lekte massor med hennes kiise Isa. Så sjukt söt. Blev kär direkt och jag kunde inte släppa den med blicken..
Nej, nu ska jag sätta igång med en film och chips skål + coola!:D
Hörs senare. P&K!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0