Tror du att jorden kommer gå under imorgon?

Hej bloggen. Var och fixade lite kaffe åt mig så jag klarar av att plugga, för vart femte minut gäspar jag så det inte är sant! Ska sitta uppe länge om det ska behövas, måste iaf klämma in allt i huvudet. Har prov om Islam imorgon, och en hel del kan jag ju redan eftersom jag själv är muslim men ack, ingen troende:/.. Så det blir en hel del att lära iaf.. Och nu i min paus höll jag på att spilla det varma kaffet över mig när jag gick in på www.expressen.se. Asså Shiiit! Det står att jorden kommer gå under imorgon.. Och sånt hatar jag som in i helvete. Blev så sjukt rädd så jaa nu vågar jag knappast leva själv.. Vad händer med världen? Jag hann ju bara bli 15;O Nej nu vet jag inte vad jag ska tro.. Ni får iaf ha det bra. För nu ska jag fortsätta att plugga och försöka glömma massa med expressen shit... (Tänk om det inte är shit och är sanning ?) Så sjuka tankar... Hörs senare. P&K!


Ps. Den fördömda bilden vill inte publiceras i bloggen så ni får kolla själva på hemsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0