Stjärnspäckat på MTV Video Music Awards 2008

I natt gick MTV Video Music Awards 2008 av stapeln på Paramount Studios i Los Angeles. Britney Spears kammade hem 3 priser för Bästa kvinnliga video, Bästa pop video och Årets video för låten Piece of me. Bästa manliga video gick till Chris Brown. Årets nya artist blev Tokio Hotel och priset Bästa dans video gick till Pussycat Dolls med sin låt When I Grow Up.
Det var många, många tusentals fler folk där. Men inte kan jag slänga upp bild på alla här nej!:P Här ser ni de jag tyckte bäst om!


Britney Spears, hon fick med sig många pris hem hon! Vacker som tusan dessutom.


My love Ne-yo!<3


Tokio Hotel som även vann ; Årets nya artist priset! Grattis killar!


Ashlee Simpson var också på plats med en lång svart klänning.
Som inte vart så fin för min del, men visst klär skönheter i allt?;)


Lauren i The Hills. Underbar klänning!


Tpain i någon konstig outfit, haha men visst är han speciell!:P


Pink. I just love her hair & style!


Christina Agiulera var tyvärr inte min favorit så som hon brukar vara.
 Hennes smink och klänning föll mig direkt inte i smaken! But i still love Christina!


Paris Hilton var också på plats.


Rihanna. Snygg, snygg snygg. Vad mer kan man säga?


Heidie & Spencer. Tycker ni inte bara att Heidie blir mer snygg och snyggare för var dag som går? Dela med dig av din skönhet du!


Some hot stuff! Chris Brown.. Mummmmaa...


Lindsay Lohan vart också på plats. Helt ny och fräsh människa såg hon ut som! Me like..

Nu är det så att detta inlägg egentligen skulle uppdateras för två dagar sen men det har inte funkat att lägga upp bilder då jag just  velat lägga in de här. Så nu kommer de äntligen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0