Sola solarium!

Hej bloggen. Har inte gjort så mycket idag. Bara varit i skolan typ sen stack man ner till Coffe House och pratade med Denise hjärtat:) Sen tog jag en sväng mot solariet, det vart så jääävla skönt att bara ligga där och samtidigt få massa färg. Ska ta mig tusan sola imorgon också. Ja och jag vet det är jävligt farligt och inte bra. Men liksom det är som en drog för mig, solar jag en gång går det inte att sluta även om pengarna bara kastas på det. Men ändå, hallå people alla älskar väl att vara brun`? :O
Nej, nu ska jag nog lägga mig för jag har jobb som säkerligen väntar imorgon. P&K!

Kommentarer
Postat av: melinda

haha ja men den är ju bara så snygg.

ja visaaa :D

2008-09-29 @ 22:22:00
URL: http://moore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0