Ovän eller vän?

Hej bloggen. Nu är det så att denna datorn fungerar igen? Haha. Den vet själv inte om den ska vara ovän eller vän med mig.. Men nu verkar den ha bestämmt sig för att vara lite vän med mig, iaf ett bra tag hoppas jag! Annars kommer jag koka över:)
Nej, vad gör ni då? Jag gör inte så mycket, mest tråkigt.. Har också vart iväg och fått med mig en Frida tidning imorse.. För att jag ville läsa den vart endast för att jag skulle läsa om Kenza och resten av bloggeskorna:) Annars har jag tröttnat rejält på den tidningen och tycker det är mest barnsligheter i den. Menmen, fick med ett rosa läppglans dom är rätt sött och syns inte så mycket på läpparna. Mest glänser de bara men också lite glitter på finns det, och det gillar jag inte. Hate glitter! :p Men det är helt ok ändå..  Jag gillar bäst Kändistidningar & Modetidningar..
Nej nu ska jag faktiskt kolla andras bloggar då jag inte gjort det på  några dagar. Brist på dator ni vet.. ! Ha det gutt så hörs vi sen! P&K!



¨
Älska hennes klänning här!


Det stod också lite om  Stinalee, Blondinbella, Kissie & Englas Showroom.


Ungefär såhär såg läppglanset ut när man satt det på sig. Gillar inte att det glittrar alls, men kan väl vara fint någon gång antar jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0