Nu har man gått och blivit blond.

Hej bloggen efter ett jäkla bra tag. Datan har dött som vanligt och nu stängs den av då och då så hinner aldrig sitta här mer + att jag jobbat hela helgen. Är så nöjd när pengarna bara rullar in och man bara ooh shiit nu är jag rik:D haha.. Jag har också gått och blivit blond nu, det ni:p ni ska få se bild en dag då datan fungerar som den ska.
 Jaa,  vad har ni för er då? jag har precis duschat och gör inte så mycket nu. Ska nog dra nu, ni får ha det bäst så hörs vi igen när denna cp dator har tid för mig.. P&K!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den sitter på min arm hela tiden. älskar den asså :D haha. min kompis undrar var du köpt den för hon vill ha ngt liknande? kmr du ihåg va sidan hette kanske? :D

vad Bba du fått pengarna med :)



och jaaa, vi vill se bild på ditt blonda svall nununu :D

2008-09-29 @ 17:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0