Majskolvar!

Hej bloggen. Kom hem för ett ganska så bra tag sen, men jag hoppade direkt in i duschen sen fanns det kokta majskolvar och då blev jag så sugen så jag vart tvungen att ta en. Mumma.. Älskar att suga på de när man ätit allt det gula runt omkring själva kolven.. Arrh, så smarrigt.;O.
Vad gör ni då? Jag gör faktiskt inte så mycket nu.. Funderar på att lägga mig tidigt idag då jag verkligen inte har något att göra.

Bilder från idag kommer inte, då vi inte alls vart hemma hos Erna och vi bara gick runt och frös så nehepp, inga bilder idag inte:P Kan tas igen en annan gång.. Men nej, nu ska jag faktiskt nog ta mig en majskolv till. Dom är smaskiga som satan i gatan. Hörs senare gör vi säkert. P&K!¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0