Trött som bara den, och massor med plugg!:(

Hej.
Jag är så sjukt trött efter jobb så jag bara hade kunnat lägga mig ner för att sova, men nej det går inte! :( För att jag har ett jävla prov imorgon, vilken idiot lägger ett prov på en måndag? Jo Ulla! Arrh.. Så nu måste jag sitta och plugga resten av dagen, och jag som hade planerat en massa annat också.. Jiises..
Jobbade som attan idag iaf, det var ju Julskylltning i stan idag så allt var öppet till 18.00 och då fick vi ju också ha öppet extra länge på cafeet. Jobbigt när det är helt dött första två timmarna sen kommer det sådan rusch så man knappt hinner med vad folket beställt. Men det löste sig iaf..
Nej nu ska jag gå och plugga sen duscha. Vi hörs senare.


P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0