Sorry, blame it on me.

Hejhej. Nu är jag lite sen med bloggen, I know! Blame it on me. Men jag har faktiskt varit borta heela dagen idag. Mirela körde mig till skolan klockan nio på morgonen sen så hade jag en lååång dag framför mig med massor av stud. Men det gick ändå rätt så fort haha. Gjorde klart allt i svenska, engelska och matte. Nu är det bara prov som väntar i matte imorgon sen på fredag har jag prov i NO. Jaaja.. Iaf, efter skolan tog jag bussen in till stan för att gå förbi jobb en stund, se vad Denise hjärtat har för sig då hon är själv där nu med den fördömda ******... .! :p haha (Har lånat 15 kr av Hakim också som han ska ha imorgon, don't forgett Selma!!!!) Sen så köpte jag en allmänacka (stavning? :S:P) då jag tyckte att jag behövde en snygg, för jag har faktiskt haft en annan tidigare, där jag skriver läxa och vad som ska göras, som är viktigt då.. Men den var helt vanlig svart & ful och den skrev jag typ fem ord i för den va så trååkig att ha. Så den har jag slängt och idag fick jag med mig en snygg med rosa & vita fina grejer på. Så den har jag redan börjat skriva massor i:P haha.. Jag måste ha något fint om jag ska kunna använda det, annars vägrar jag . Så är det!
Iallfall,
(borde fan komma till saken någon gång8-) )
Så gick jag sedan in på Wook house för jag var sjukt hungrig och där åt jag min favvo mauud. Ris med friterad kyckling ;D Efter maten var det dags för att bränna kalorier så jag lämna cyklen i stan och gick ända ner till Kunskapskolan sen fick mirela hämta oss och lämna oss till samel och dom.. Satt där en liten stund sen var det dags att dra sig hemåt och plugga.. Och vi var typ hemma runt åtta, och sedan dess har jag haft böckerna uppe i truten och inte gjort något roligare. Men nu känns det bra som fan då man inte har något efter sig nu. Häääärligt!
Nej nu ska jag faktiskt lägga mig och kolla på Two and a half men sen ska jag sova.. Hörs imorgon då. P&K!


Kommentarer
Postat av: melinda

haha sammahär :s

2008-11-06 @ 11:01:13
URL: http://mminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0