Nu ska jag gå & dränka mig i badkaret.. . .

Hejsan bloggen. Alltså nu är jag helt seriöst trött på de här jävla tråkiga helgerna. När fan ska det finnas något kul? Även om man är 15 så ska man väl kunna hitta på något kul då och då. Men neeej, det finns ju inget i denna döda håååla.. Orrrh, får spel snart!
Och det kan bero på att mina cigg är slut och jag har inga pengar till nya cigg och vill gå ut men ändå inte.. Asså ser ni mina problem nu? Jag kan lika bra gå och skjuta mig nu.....
Jaja, denna fredag är den sugigaste någonsin om ni inte redan fattat det så nu ska jag gå och dränka mig själv i badkaret en jävla lång stund .. ..
 
Senare kommer jag nog blogga om mig det inlägget har jag nog aldrig hunnit göra, skriva om mig själv då .. Eller så kommer jag bara göra massor med tråkfrågor som jag gör när jag inte har något liv.. .  P&K så länge då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0