Otursdag idag, kanske?

Jaa då tänkte jag väl skriva lite vad som hänt under veckan.
De första dagarna då det var skola har det bara varit plugg och inget vidare kul, senare blev allt mer så ... det går inte att förklara, det var så bra ..
jaa iaf, vi har varit ute och grillat rätt mycket denna veckan i det fina vädret. Myys och massor med kul har vi haft..
Träffat mitt hjärta och myst lite extra med honom(:
Amra hade åkt till Danmark så det var inte lika kul då, men faan vad bra vi hade det endå, (ta inte illa upp duso!:D) Hon kom iallafall hem igår och då så bestämde vi direkt för att träffas eftersom jag saknat henne och hade lite grejor att prata om!:D
Så idag stack vi in till stan, fick med mig rätt mycket för att vara jag då.. Hade såå svåårt för att bestämma mig för vad jag skulle ha och så var jag så sur för att det inte fanns något jag ville ha.. men till slut så!
Fick med mig en vit tubtop, två boxarlinnen, ett i vitt och ett i grått. Sjukt snygga (vetifan om de kallas för boxarlinnen?8-)) och till sist fick jag med mig ett par söta minischorts i babyblå färg. Jaa jag visar säkert bild imorgon om jag orkar leta fram kameran och sedan ta bild på kläder, har aldrig gjort sånt förr och har varken haft tid eller ork för att stå och fotta kläder ... men whaa evaa, vi får se iaf!
Jaa över till resten av dagen. Vi gick sedan runt lite i stan och kollade om det fanns något och jag var sååå kär i en väska på Gina tricot som jag alltid velat ha men tvekat varje gång jag tagit den i mina händer..  Och just nu, idag när jag bestämt mig för att den ska jag ha, orkar inte ha den på tankarna längre.. Kan ni gissa vad?! Den var slut     :(    blev så arg på mig själv, eftersom jag alltid ska komma i sista minuten.. Menmen, thats life.
Iaf, senare gick vi hem, jag till mig och Amra till sig. Hon skulle äta och jag skulle bara hem.. Hade fått skoskav och det sved så jag nästan skrek! Fyyfan! Otursdag kanske? Haha synd om mig..
jaa, jag skrev på msn att Amra kunde komma till mig så jag, Amra & syrran drog ut lite och träffade Erna och resten utav "gänget" haha. Hade rätt kul en stund men sedan gick vi hemåt. Tittade på Sanningens ögonblick, eller heter den så? Vet inte.. Men iaf, tycker det är rätt kul att titta på .. Men om man tänker efter, hur svårt kan det egentligen vara att svara ärligt på en fråga? Men ioförsig det är ju ibland frågor som är vääl för privata som man inte vill svara på men som kommer upp.. jaaja, nog om det. Ska nu slänga upp några bilder fast i nästa inlägg..  känns så trångt här, haha.. Ha det fint! PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0