Är solen redan borta?

Jaa, det är den.. lite iaf, det kan jag säga! It sucks. Nu när det väl börjat bli så underbart väder .. . :( Menmen, hoppas på mycket finare väder imorgon.. japp det gör jag:)

Annars idag har det bara varit skola för min del, sen cykla jag hem och gissa vem som öppnade ytterdörren när jag skulle in.. jooo min morbror som kommit ända från Bosnien hit till Sverige! Kul:)
jaadå.. vad ska man skriva`?!8-)
Ska bara plugga idag, har tyska prov imorgon. And it sucks to, it do!:/
Tycker inte alls om det! Men thats it..

Bilderna kommer inte in än eftersom Erna inte har skickat dom än! haha. Men det kommer, jag lovar:)
Nu ska jag kolla lite bland sakerna som vi fått nere från Bosnien (haha, snaaake) sen ska jag plugga och ha en allmänt tråkig dag. Men ni får iaf ha det bra! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0