Söndag.

Har inte skrivit här tidigare idag då mitt internet fortfarande är dött på min dator. Så det är inte ofta jag sitter vid datorn nu, förvånade? Haha jag är iaf, Datorn är ju mitt allt mihih. Menmen åter till dagens. Inte gjort så mycket mest kollat filmer som gått på TV och legat i sängen, även läst lite i min bok. : Prinssesan och mördaren. Mycket bra bok tycker jag. Så läs den!:D Ska sitta här en liten stund till, har faktiskt tröttnat på datorn nu. Känns rätt konstigt men sitter man inte vid datorn har man massor med tid för annat har jag kommit på!;) Som är superbra för mig då jag behöver göra massor. Men iaf.

Tänkte skriva lite snabbt om morgondagen då jag inte kommer sitta här alls tror jag då det står massa saker på schemat, like this ; frukost, dusch, fix, stan, bibblan, in och kolla affäärer snabbt, sooola, hem, sen kommer Emma och ska färga mitt och systers (Mirela) hår. Längtar och nu ska det äntligen bli av!:D:D I'm happy :) Och till sist ska jag plugga som fan, har tyska prov dagen innan min födelsedag. Kan det bli värre? NOOPE..

Lite onödig lista på morgondagen men så ni vet varför jag inte uppdaterar, haha .
Men nu ska jag kolla runt i andras bloggar och sedan ska jag nog läsa min brauuiga book :D:D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0