Utkast: Tjenatjena! Är ...

Tjenatjena! Är nu klar med all städning och är super mega trött. Men när man börjar så kan man inte sluta... right? Om ena rummet är fint så ska allt annat också va fint annars funkar det inte. Iaf för min del haha:p Så det togs undan saker, dammsögs och tillomed moppade jag golven. Fysatan i gatan vad mamma borde va stolt nu!:P
Nej nu vill jag bara gå och lägga mig men då kommer jag inte kunna vakna i rätt tid och hinna fixa mig så jag får sitta uppe:) lyssna på musik eller något. Just det, har hittat en ny favorit nu :)

Jason Mraz - I´m yours!
 Vet inte hur man lägger upp en video så ni som kan, kan gärna hjälpa mig tack!:)
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0