Städ, städ & mera städ..

Har nu städat hela huset. Själv för första gången haha:) lite stolt men jobbigt som fan:P
Tog bara en liten paus för att skriva här. Har fortfarande mitt rum kvar, men det går snabbt ..
Mamma kommer hem snart så det lagas mat åt henne då hon inte ätit på hela dagen och jag är lite snäll:p
Erna är här och det är faktiskt hon som står för maten, hahah:P Amela och Amra är och hjälper mamma med det sista så vi kan dra ut nu någon gång, får ångest om jag sitter inne hela dagen så jag ska tvinga dom med mig ut:) Haha..
Jaa det var det:p
Just deet. Min fula bloggdesign osv osv, ska bli en snyggare ikväll eller imorgon.  Får se när syster har ork.. Tänkte först att Sanda skulle fixa min bloggdesign osvosv och ta betalt.. Men eftersom min syster gör det supersnyggt (vilket jag inte visste :p) och gratis så here we go. Klart hon kan göra dden då. Men blir jag inte nöjd så får  jag be Sanda fixa den:)
Nej om man ska fortsätta så jag blir klar någon gång. Ha det bra. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0