Nyhandlat till Bosnien!:D































Sägs vara bra för håret,
stärker och ger volym.
Så jag var tvungen att köpa.
Kostar 19.50:- st.
Köpte en balsam & schampoo.




 







 
















 


Köpte även en Nivea Beauty creme
 oil duschcreme & en Nivea deo. 
Står såhär: Skäm bort dig själv med
en härlig duschupplevelse.
Fikon blomman förför dina sinnen, haha.
Luktar sjukt gott och gör kroppen till en
 len och mjuk kropp:)
Kostar 19.50:- (Nivea beauty creme oil)
Kostar 19.50:- (Nivea deo






















Köpte även en bodu scrub och skrubbhandskar. Kroppen blir så sjukt len utav sånt och är så sjukt bra. Och något som gav ett extra + i kanten var att Body scrubsen var på halva priset och kostade då ynka 14.50 kr:P Haha, bra köp!
Kostar 14.50:- (Body scrub REA)
Kostar 14.50:- Skrubbhandskar.







































Köpte en clearasil till ansiktet. Som tar bort bakterier, smuts m.m på ansiktet som skyddar mot acne. Låter finito nu när man vill vara borta från finnar!:D haha
Kostar 29.90:-

Pappa köpte även en nässpray till mig då jag har svårt att andas på kvällarna, och den hjälper kan jag säga!:)
Kostar: ingen aning om pris. Men inte mer än 50 lappen skulle jag kunna tro.

Köpte en till Deo som jag älskar! Luktar så sjukt gott. Märket är Rexona. A new one:D
Kostar 36.50:- Lite dyr för en deo men den är värd vartenda öre.

Köpte också hårinpackning eller vad man kan kalla det. Sja iaf låta det verka i några minuter! Verkar väldigt bra när man läser instruktionerna.
Kostar 12.50 :-
























Här är allt, orkade nte  ta det sista var för sig:P haaha..

Och sist men inte minst,..... min ubersnygga klänning från Gina!


Det var allt för mig.
So long.
P&K! (Puss&Kram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0