Konstigt väder? jaa..

Mhh, det är det kan jag säga haha. Det är jättemycket sol men det regnar sammtidigt!:P Hoppas bara på fint väder imorgon, det är det enda jag begär.... :P
Jaa, rätt så tråkig dag idag, bara suttit inne och inte gjort så mycket. Kollat på vad jag kan ha på mig imorgon, men inte den blekaste. Har letat som en varg och hittar inget. Klänning efter klänning har åkt på och sedan av också. Kan inte bestämma mig! Orrh.... Hate this..

Jaaja, Erna ringde precis,.. Pratade lite med henne och hon kommer nog över hit en stund. Går inte en dag utan henne liksom :P haha, min pärla. Vill nog också ut och bara gå lite. Blir så sjukt uttråkad när jag bara sitter inne.
Jaa, nu är det slut på ord här:P Så ha ni det så bra, så hörs vi kanske senare eller på Lördag då jag inte kommer kunna skriva här alls imorgon, fulla rullar heela dagen ni vet! PPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0