För att jag är uttråkad...

....

Antal kuddar i sängen? Två stycken.
Kan du baka bullar? Haha, det kan jag säkert. (med recept då)
Mc donald's eller burger king? Mc Donald´s
Är du allergiskt mot något? Nope.
Äger du ett busskort? Nope.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Röd och blå
Hur ser du ut idag? Trött.
Nästa mål i ditt liv? Gå ut skolan, skaffa familj, ha bra jobb.
Vad såg du senast på tv? The hills.
Hur svarar du i mobilen? Hej, det är Selma eller hallå?
Vem ringde du senast? Pappsen:)
Vad sa den du ringde? Hej, ni har kommit till Ismets mobil. Just nu kan jag inte ta emot ert samtal men lämna gärna ett meddelande så svarar jag så fort jag kan, tack! (röstmedelande eller vad dt heter:P)
Antal timmar sömn inatt? ca 11
Sov du ensam?Japp.
Brukar du snusa? Nope.
Vad innehåller din favoritnattmacka? Kycklingpastej, ost & gurka.


HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:? Japp.
Bråkat med ditt husdjur: Har inget.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nope.

STUFF...
Är du ensam nu: Hemma? Nope.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Tokio hotel låtarna. Speciellt Reden (för att syrran lyssnar på de hela tiden)
Vill du gifta dig: Klart!
Vill du ha barn: Klart som fan! Älskar barn.

FAVORIT...
Rum i huset: Systers:D
Typ av musik: R&B, Reaggaton osvosv.
Månad: Mars, Juni, juli, augusti..
Sten: no one.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nope.
Köpt någonting: Japp.
Varit sjuk: Jo, nu har jag alt blivit lite förkyld.
Sjungit: Japp, hela tiden:P
Sagt Jag Älskar Dig: Japp.
Saknat någon: Jo, min Amra & Sadija.
Kramat någon: Japp, Erna.


SENASTE...
Låt du hörde: "vart ska vi sova inatt" vetifan vad låten heter:P
Film du såg: Scary movie 3.
Sak du stal: Har inte stulit något.
Mat du åt: En macka.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig gjort det.

FÖRSTA
Första bästa kompis: Erna.
Första inhandlade skiva: Typ Spice girls.
Första förälskelse: Sebastian Karlsson. I förskolan då. Haha:P
Första begravning: har  aldrig varit på en.
Första piercing/tatuering: Räknas öronen? Annars har jag bara i öronen:p
Första fiende: Hmm, Seif:P haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0