Bosnien & vattenmelon

Hallo bloggen. Sitter nu här och funderar vad jag ska ha med mig ner till Bosnien. Det är ju trots allt 11 dagar tills vi åker. Ska gå och kolla lite i affärer nu någon dag och inhandla lite smått som hårspray, klämmor, deo, rakhyvlar, ansiktskmask osv osv. Får se om jag handlar kläder här eller jag väljer att köpa där nere istället. Får ju se då jag inte vet vilken resväska jag ska ha än.. That is the problem....
Jaa, vad gör nni då? Jag har precis ätit vattenmelon, mmmm.. Det påminner så mycket om bosnien, äter det så ofta där :/ Vill dit nuuuuuu... Och sitter nu och pratar med min pärla Sadija som är i  bosnien, och vill ni veta vad.... Det regnar där :/ Fuck...
Nej nu ska jag gå och äta middag sen ska jag ut, tror jag? jaa vi får se. Ha det bra.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0