Bosnien " Del 1 "


På båten på vägen dit. Syster och jag!


I Bosnien, syster, Sadina, samra, jag, Alen & Adela.


Första utekvällen tror jag:P haha, iaf syster och jag. ( oseriös bild!!)


Min finaste Sedin och hans kompis. (sedin var ej berädd på bilden :P)


Någon annan utekväll, rätt mobbad bild på mig!:P ahah. Men iaf, jag kusin & syster.


Amir i vitt och moja dusa Almir! Saknar som fan :(


Jag, Disa, Almir & Amir:)


Sen fick alla ett skrattanfall:P haha.


När vi var ute vid fotbollsplanen en kväll. Jag som pratar med Almir, syster & Ado.


Alen (popusim ti ga hahahha ), jag, syster & ado:D SAAAAAAAKNA!

Detta får då räcka. Del 2 kommer när jag har ork för det:P nu ska jag kolla på Life of ryan, den snyggingen får mig att smälta. Jaa men ni får ha det bra så hörs vi. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0