Vad säger ni om en tävling här i bloggen?

Nu är jag äntligen hemma. Och nu ska jag alldelles strax sätta mig ner och plugga, har redan gjort ett arbete i Gymnastik och tänkte fortsätta snart. Skulle bara skriva här snabbt hihi.
Men nu är frågan. Vad säger ni om att jag lägger upp en tävling här i bloggen?
Fick hem världens finaste smycke men jag är tyvärr ingen smycke person (förrutom pärlörhänge) så då tänkte jag lika bra att någon av er kan få det, som julklapp eller ge det till någon annan!
Hör av er om ni är intresserade annars så får jag väl själv ge det som julklapp.
P&K!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ser att det är ingen som kommenterat detta - men jag tycker absolut att du kan göra en tävling av det! :) Eller kan du ge det till mig ;) hihi..



Ha det bra i alla fall!



Kram, maria



ps fin blogg!!

2008-12-08 @ 19:57:24
URL: http://hummlann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0