Merry Christmas everybody!

Liiiiiiiite sent ute, men jaa. Jag har haft fullt upp idag.
Med en massa tv tittande för att jag älskar julfilmer
och sen har jag sprungit in till stan då jag glömde
 släcka lyktan inne på cafeet så det kunde ju allt gått illa
till där haha.. Sen solade jag och jag är rätt nöjd nu va.
Och som jag själv märkt så har jag inte bloggat här på
några dagar. Antar att jag varit för upptagen? Vem vet? haha.
Men iaf, gårdagen var underbar. Spenderades med en väldigt
 speciell person som är sooo sweet. Tog oss en runda till
stranden och bara snackade. Sen hade vi det rätt mysigt, not
more deateils. (staaavning?) haha..
jaja, nu ska jag sitta här i mörkret med Ben&Jerry  Strawberry
 cheesecake glass och fira min egen lilla jul.. Och ska jag säga
er en sak.. Det känns fan inte som någon jul! Ingen snö, det säger
ju det hela.
Iaf ska inte vara jobbig mer. P&K!
MERRY CHRISTMAS TO EVERYBODY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0