Lite frågor + svar.

har du pojkvän/flickvän? Noope.
har du haft pojkvän/flickvän? Jaoo
har du haft sex? Nope, im still virgin. (Stavning?)
har du hånglat med någon? Jaa.
har du kramat någon? Javisst :)
har du hatat någon? Mmm, har jag nog. Starkt ord men jag vet vad det innebär.
har du sagt "jag älskar dig" till någon? tyvärr, men ja.
har du varit kär? Japp.
är du kär nu? Nej, inte än iaf.
i vem? Mr.X ;D
kan du vissla? Haha ja.
äger du en mascara? Haha, jaa. Men använder de inte:P är ingen marcara människa.
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? Nej, använder den jag har och tar den slut köper jag ny.
är du en fjortis? Nej det är jag inte.
är du emo? Nej, inte det heller.
gillar du tjejer? Nej.
har du nån gång tyckt om någon i din ålder? Jaa.
kan du köra skoter? Har aldrig provat, så don't know.
är du brunett? Är det naturligt, men nu blond ;)
har du haft svart hår/ har du? Nästan svart. Rätt mycket mörkbrunt.
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? Haha, neej?
vad har du på dig för underkläder? Vit bh & vita trosor.
hur gammal har ditt äldsta hångel varit? Han är 21.
den yngsta? Han är lika gammal som jag, 15.
har du sugit av någon? Nej.
har du runkat av någon? Nej.
har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen? Haha, det är privat.
vem fick du sms av senast? Ted
vem skickade du sms till senast? Ted
vem ringde dig senast? Denice:)
vem hånglade du med senast? ........!!
vem kramade du senast? Mr.X
vad drack du senast? Vatten.
är du porrig? Lätt;)
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? Haha, nej. Det var inte pinsamt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0