Ledig dag & en tripp till stan.

Hejsan bloggen. Kom ungefär precis hem från stan och där trodde jag att jag skulle få med mig massor hem eftersom det var mellandags rea härom dagen, men neej. Hittade bara en tröja (som jag alltid velat ha) och den kostade 74.50:-, det hittade jag iaf haha.. kan visa tröjan senare för nu ska jag ut en stund :)
Är också ledig idag, sååå himmla skönt att inte jobba. Sjukt härligt. Men som vanligt ringer mobilen och så blir det jobb för min del imorgon.. Aarh :( Me dont like.. Jag har ju looov.... Jaja, får väl gå dit och göra mitt. Jag behöver ju trots allt pengarna... Och imorgon får jag nog med mig en ny älskling hem.. A new phone;D haha.. Jaa mer om det återstår att se. Nej om man ska gå.. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0