Jag kommer snart att dö, pga skolan!

Hejsan,
nu är jag hemma. Rätt tidigt för att det ska vara mig och min skola. Men vi fick missa den sista lektionen då Maibritt inte skulle vara här och vi fick smita hem, hihi.. Snällt av henne. Och denna dagen har jag bara Plugg, plugg och ännu mera plugg framför mig. Alltså jag kommer snart att dö........... Denna skolan tar helt seriöst död på mig. De lägger alla prov, alla uppsatser och allt de sista veckorna. Jag är skoltrött, jag hatar skolan nu!. JAaaa. jag orkar inte mer.!!!!!

Hörs senare när jag dampat klart:P haha. P&K!


Kommentarer
Postat av: evelina

Nu finns svaren uppe från min frågestund :)

2008-12-04 @ 15:33:19
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0