jag är sååå trött ....... jäääsp:(

Hej bloggen. Seg dag idag som ni ser, inte uppdaterat. Men det kommer väl senare antar jag, dvs om jag orkar. Jag är sådär sjukt trött så det inte är sant. Jobbade hela morgonen på badhuset, där barnen dränker dig och skvätter ner dig, drar i dig när dom inte kan simma. Men det är lika kul varje gång ändå, fast man blir så satans trött..
Jaja, annars då? Jag har sovit bort hela dagen känns det som, var hemma vid tre och la mig kanske direkt. Och så vaknade jag nyss typ. Ussch och nu är jag riktigt uttråkad att jag döör. Vad finns deet att göra hemma?
Det är ju värsta stormen ute .. .Aaah..
Ska lägga mig för att sova igen.
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0