Här sitter jag med min salami & brie macka :)

Hejsan, precis kommit från skolan. Brukar aldrig vara där så länge och då menar jag verkligen aldrig haha. Men nu var jag tvungen för jag hade prov i hemspråk:( jaja, det gick snabbt iaf..
Nu sitter jag här och äter min egna lilla mellanmål sen blir det fan ta mig plugg tills jag ska kolla på min ugly betty och mina hemma fruar.. Och det är ju sista avsnittet ikväll så det får jag verkligen inte missa nej! :)
Nej nu ska jag kolla runt lite här medans jag mummsar i mig min salami och brie macka. Det godaste som finns alltså! :) Ha det bra så hörs vi säkert senare. P&K!


Ego pic som jag tog typ för ... 5 minuter sen kanske. Hihi:)


Och här har ni min fina mellanmål! :) maha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0