Fick med mig en ny mobil hem idag :)

Hejsan bloggen. Nu är jag rätt så trött efter jobb men vad ska man göra. Man gör ju allt för pengar haha.. Och nu har jag en ny mobil också, som jag berättade igår om. Jag har länge varit kär i denna mobil och nu äntligen har jag fått den. Eller rättare sagt köpt den, själv också.. Men det var lugna puckar då den bara kostade 999:-. Så det var ta mig fan bra pris för snygg mobil.. Svart och guld är den, exakt som på bild och jag älskar den.
Jaja, vad har ni gjort idag då?
Jag har jobbat hela dagen, tänkte att jag kunde sluta runt halv 3. Men nej det kunde jag ju inte då det kommer en rusch och allt folk står som galna inne på cafeet. Så lite sur blev jag.. Stannade till kl 5 sen gick jag in på The Phone House och fick köpt min mobil, och sedan mötte jag syskonen för en middag ute. Vi åt på kina restaurang och jag blev sjukt mätt. Love kina!;D Haha, men nej, om jag ska göra något annat nu då. Vi hörs säkert senare. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0