American Crime, se den!!!

Aldrig, aldrig har jag sett en mer hemsk film än denna. ALDRIG! Grät så det blev floder om mig. Jag brukar aldrig annars gråta och vara så känslig när det gäller filmer, men fyyyyfan där satt den. Det var den äckligaste händelsen rent ut sagt. Den är spelad som sann berättelse. Silvia heter flickan som blir slagen och får ta all skit från de andra. Barnen i familjen kallar på flera elever från deras skola och ger dom ciggaretter för att sedan bränna sönder hennes kropp. De skär sönder hennes mage och skriver "Jag är en hora, och jag är stolt över det."
 Tro mig, ni kommer sitta och gråta floder. Den bästa och mest hemska film hittils och jag lovar, jag kommer tjöta om denna film flera gånger. Detta är min första gång jag ser den men verkligen inte sista.

Denna rekomenderar jag verkligen. Men inte för känsliga tittare, de visar öppna sår osv osv.

Men jävligt värd att se.
Nej nu ska jag böla ännu mera. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0