Alla människor är lika mycket värda.

Fan vad jag hatar att folk ska behöva hota en till döden för att man är sig själv!
Såg nyss på "The pregnant men" och han hade fått tusentals mail som innehöll hot och videos på hans dotters framtid. Får han inte vara sig själv bara för att andra stör sig?
Och att någon skrev att han skulle hamna i helvette för det han gjort:S Han trivdes förfan inte som tjej och det är det, inte andra människors problem. Han är ju glad för att han lever som han gör och det stör inte honom det minsta lilla..
Det värsta han sa var att han tänker ibland om han verkligen borde leva, om han ens borde ha ett liv. Fatta som han känner sig med alla påhopp. Han själv valde att göra detta! Det är hans val ingen annans.. Så som man trivs ska man vara. Man ska inte behöva använda t.ex. märkes kläder för att platsa in. Aldrig. Han ska inte vara tjej och heller inte modell som hans pappa ville det bara för att platsa in hos familjen.. Det är sjukt.

Alla människor är lika mycket värda och jag fattar inte varför folk inte inser det!!!!? Man vill väl fan inte bli behandlad så som han blev. Tänk vilka framsteg han gjort för att ändå klara av allt detta. Varje jävla dag.

Ni ser väl sådan damp jag får? Hatar sånt, och man sitter ju bara och gråter när han berättar hur folk behandlar honom.. Arrrh! Me dont like at all..

Neee, nu ska jag se på tv ännu mera.. P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0