Skoola imorgon :(

Godmorgon bloggen. Är uppe rätt tidigt idag, och känner mig som in i *** trött.. Haha, men hur ska jag då kunna vakna tidigt imorgon? :/ Nej jag vet inte, blev iaf väckt av att syster sätter på Våra bästa år omkring 10 och då vaknade jag direkt. Jaja, det är iaf bra, jag har vänt på dygnet helt totalt. Not good!!:P Och vet ni vad? Jag börjar skolan imorgon, faan vad drygt att stiga upp på morgonen alltså!:( Men ändå så saknar jag skolan på något sätt, det är nog alla vänner jag saknar .. Och ja jag har bestämmt mig, jag ska plugga satan detta året! Fan vad jag ska bli bra!:P haha.. Om det nu också blir så.. I hope iaf..
Aja då, nu ska jag käka frukost. Sen ska jag sätta mig här igen och slänga upp lite bilder som vi tog igår när vi inte hade nåågot liv alls.. hahaha.. Nej nu ska jag gå. Ha det gött så hörs  vi snart igen! P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0