Regn, regn & åter regn.

Hej, har rätt tråkigt nu, har typ städat allt här hemma och nu finns det inget att göra. Finns inget speciellt på tvn heller så det är trisst. Och det bara öser ner regn här utanför. Och en sak fick mig att "skratta" jag satt och sjöng It's raining men halelulija lalalla.. Och då bara det börja ösa som fan. Tänkte liksom whaat,? haha. Så då blev jag tyst direkt! :P haha.
Nej vad kass jag är!:P
Nej men har ni märkt en sak? Jag har nu en ipod på min blogg, haha. Det är mest mina låtar (bosniska) men där finns också någon engelsk:) Har typ bara lite låtar då jag inte orkade sitta och leta efter låtar utan bara slängde upp de första jag kom på:p
Nej nu ska jag äta middag sen ska jag nog ut! Ha det gött! P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0