Kärlek till köpingeskolan!

Borde jag inte sova nu? Jo det borde jag göra som fan! Men en underbaring håller mig kvar. Söööötis!
Har varit ute hela dagen idag, sen träffade vi några killar från ryssland som spelar rugbey (stavning?!) och dom var craazy as hell!;O Dom typ sov på vår älskade köpinge skola som ska rasas så vi smög in där och det var helt tomt överallt, inget vart kvar och då forsade tårarna ut.. Att man inte orkat gå upp på mornarna pga skola är bull shit. Alla älskar köpinge mest, det var den bästa skolan någonsinn! Fyfan, allt var bara så tomt och det luktade mögel och massor med rugbey svett!:( Fan, denna skolan betyder som fan om man ändå tänker efter. Bästa!! I denna skola fick vi knappt gå i tre månader ens tills vi fick reda på att det fanns mögel på skolan och länge har de pratat om vad man ska göra med skolan, och så kom dom fram till att riva den. Jävla mög den som gjorde det! KÖPINGE FOR LIFE!


Våran fina matsal som gjorde oss feta varje dag!:(


Hemkunskapen, i miss:(


Elevhallen, heelt tomt:(


Kafeterian :(


våra snygga graffittis på väggarna:/





Nej nu ska jag sova, ha det gutt.. P&K!


Kommentarer
Postat av: melinda

ÍIIIH :D då vill jag ha den, lätt :D

men hur stor är själva uret om man mäter det, vill ungefär veta på ett ungefär hur stor den är på hållen



----------

och



|

|

|

|

|



om du fattar vad jag menar haha ':D

2008-08-25 @ 19:09:54
URL: http://mj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0