nyduschad & redo för lite plugg

Har nu duschat klart och sitter och kollar på TV, funderar på att gå och fixa en macka då jag är sjukt hungrig, inte ätit sen ... hhm? Längesen räcker nog.. Sen ska jag sätta mig och läsa igenom SO boken, och lägga mig därefter.
Har inte så mycket mer att säga nu...


Eller joo, jag vill byta min blogg design, header vill jag ha en snygg av & sånt snyggt. Vill ändra stil på texten också!:) Jäävligt snällt om någon som är duktig ställer upp och hjälper mig med det, för jag bara förstör! Tack på förhand.

Nu ska jag iaf inte skriva mer i bloggen idag/ ikväll. Så ni får ha det så bra och så hörs vi säkerligen imorgon! Godnatt & sov så gott.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0