Häärlig dag med härliga typer!:D

Hade det jättekul och mysigt med grillandet. Blev korv och sedan goda brända marshmallows med chokladsås över. Muuummma!:O
Har bilder också men dom slänger jag upp här imorgon, för trött för det.. haha
Men som sagt så hade jag en härlig dag med härliga typer...



Men een sak jag hittat utan min systers hjälp(stolt) är bilderna sen vi åkte roller-blades! HAHA.
 Häär får ni se lite bilder på oss när vi "kan" åka rullor:P



           

Här är lite bilder.. finns fler men lägger såklart inte upp allt här i bloggen!


Hittade en bild där jag ligger och steker i sooolen, har för mig att detta var i torsdags?! Dooo noo..
Iaf det var denna veckan. Haha

image65




Nuu ska jag iaf soova! Ha det så bra så hörs vi imorgon underbaringar!
Godnatt & sov så gött, för det ska jag :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0