Frågor om mig

Lovar du att vara ärlig? Jaa!

Du heter: Selma Dedic
Smeknamn: hm?! Mena, selli.. seen lite cpnamn som amra kallar mig haha.
Låt just nu: Maya - dzin i limunada 
Beroende av: BOSNIEN!
Favoritkaraktär(er) i bok: whaa?
Vem behöver du mest just nu? Familj, vänner!
Vad tror folk om dig? blyg
Stämmer det? ibland jaa, för det mesta nej
Vad säger du för att imponera på någon: ööh? hhm .
Hur imponerar man på dig: bara var dig själv .
Brukar du skratta för dig själv: haha alltid,
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: jaa, andas jag är där om 2 min..
Vilken är din favoritmålning: ingen alls. Är inte mitt intresse
Vart bor du: Trelleborg
Trivs du där: Det du inte vet om dig själv vet Trelleborg.. förklarar nog det hela
Äger du några converse: japp, uno
Festar du mycket: nope.

Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: naae
Vad har du för mobil operatör:  comviq kompis:)
Är du allergisk i mot något:nope
Har du haft sex idag: neej,
Nästa mål i ditt liv: framgångsrik, skaffa baby, gifta mig med en fotbollspelare!
Hur svarar du i mobilen: Selma eller jaaa? om det är amra är det oftast ooo buraazu.. beros på vem som ringer:P Vem ringde du senast: Erna tror jag?
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jaa men Selma, min mamma har tvättat alla cebe så kan inte du ta med dig? haha awwie:)
Antal timmar sömn inatt: 10 hääärliga timmisar:D
sov du ensam: jaa.
Tycker du om din pappa: dum fråga ore what? inte tycker om. Älskar min daddy!
Brukar du komma i tid: oftast gör jag det, haha
När mår du bra: när alla andra mår bra & när vännerna finns där för en osv osv
När blev du fotad senast: någon gång i veckan, troo?
Hur känner du dig nu: Uttråkad!
Vanligaste färg på dina kläder: Allt möjligt som är fint!:P
Vad tycker du om fötter
:  huuh?
Är du smart: när jag vill så är jag.
Är du aktiv i skolan: hmm, rätt så?

Vad saknar du
: sommar, BOSNIEN!
Hade du en bra kväll igår: haha aah
Favorit dryck på morgonen:varm oboy
När brukar du gå och lägga dig: vardag - 23.00 - 24.00. Helg densamma
Är du blyg: Oftast inte
Sysslar du med någon idrott: Nej, tyvärr!
Vill du hellre ha mail än brev: brev är mer sött. Så brev tack:)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaa, faktiskt.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: a loot!
Har du spytt offentligt :noope
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan:  ...
Är du nöjd med ditt liv: när det gäller vänner och allt sånt, jaa.. om mig, njaa sällan.
Om inte, vad vill du ändra på: Min kropp, helst!
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: nej?
Är du bortskämd: vet inte, får alltid som jag vill. Så på något sätt, aah. 
Vad gör du i morgon: Pluggar inför prov. Och vill bara sjunka under jorden med tanke på att det är skola dagen därpå och då dras allt pluggande igen! ;@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0