jag dissar.

  • 1. Jag bokstavligt talat hatar när folk har damp. PMS all day long liksom. Chilla med livet liksom. Man blir så fett sur och dom förstör ens dag. Fuck u!!!!


    2. Jag hatar när äldre människor, eller ok. väldigt mycket äldre människor börjar jaga en med sin rullator inne på ICA för att man tagit EN(??!!!) bulle till sig själv som just de vill ha. även om det finns en massa andra likadana bullar i korgen. GAH! ibland undrar jag om dom har något problem alltså, och man ska visa respekt mot de? Didn't think so va...

    3. Dissar äldre människor igen... Varför låter man halvt döva människor & blinda människor gå och handla själv i stan?! Jag skulle handla en Keso snabbt inne på ICA innan jag skulle hem idag och då kommer en annan gammal människa och kör på mig med sin rullator. Och då säger jag lite lätt "Ursäkta mig". men då puttar han bara undan mig så jag krockar med brödhyllan. SEN utbrister han MEN OOOOJ DÄR VAR JU DU..           OK????

    4. Allt som är vasst går fet bort hos mig. Jag har skärt mig både igår och idag.. och det gör ju inte lite ont heller. blev sur och börja svära som in i... och varje gång jag börja svära så går/sitter fel person förbi mig. de personer som inte borde se mig såhär :P

    Jag tror nog det är min otursdag idag?.. bäst jag håller mig hemma då.



    En sak som gör mig glad iaf är....

    att min dator funkar igen och jaa jag är
    nog hel igen, he he he. den är ju mitt
    hjärta. och vem annars om inte jag fixa
    den???!!!! jaaaaa jag är smart jag med
    och kan mycket jag med, väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0